Onze doelen

Het allermooiste zou het zijn, als NL wakker wordt en in actie komt voor de problemen waarvoor wij ons hard maken, waardoor de regels misschien veranderd worden. In een land als Nederland zou Stichting LIVA eigenlijk niet eens moeten bestaan, maar helaas blijken wij erg hard nodig te zijn.

Via e-mail kunt u een aanvraag indienen, u krijgt van ons dan een intakeformulier. Iedere aanvraag zullen wij serieus in behandeling nemen. Samen met een team van vrijwilligers pluizen wij alles uit, zodat wij met een mooi passende reactie/plan kunnen komen. LIVA is er voor simpele hulpvragen maar ook voor financiele hulpvragen. Dit kan zijn in de vorm van tankkaarten, verblijfskosten, parkeerkaarten, ov kaarten etc. In de toekomst hopen wij onze bijzondere doelen te kunnen realiseren.

Wat voor nu zeer belangrijk is, is dat wij veel donaties mogen ontvangen. Zodat wij onze doelen blijven behalen. Bedrijven kunnen ook donaties doen in de vorm van producten, kadobonnen, spullen en dergelijke die wij dan aanbieden/verkopen.