www.liefsvanlauren.nl

We kregen een bijzondere waardering van een gezin die wij mochten ondersteunen. foto van Stichting LIVA.

Een tijdje geleden ondersteunde wij van LIVA een gezin die het echt ontzettend zwaar hadden. Een heftige tijd die ook wij binnen LIVA niet snel vergeten.

Afgelopen maand kregen wij een bijzondere e-mail van de mama uit Ijsselmuiden ( Zo zie je hoe landelijk wij werken ). Deze mama wilden ons bedanken op een wel heel bijzondere manier.... Morgen is het zover ze opent haar eigen webshop: Liefs van Lauren in naam van haar engeltje. Zo bijzonder, zo mooi en zo lief, maar dat is niet alles.

Tekst van de mama:

Liefs van Lauren is een webshop die natuurlijk en duurzaam speelgoed en woonaccessoires verkoopt. Omdat wij daar simpel weg blij van worden, het goed is voor de makers, de ontvangers en de natuur. En dat vinden wij belangrijk. De wereld mooier maken. Gewoon stapje voor stapje.

Onze dochter Lauren heeft in haar korte leventje onze wereld mooier gemaakt, nu willen wij dat op onze beurt doen. Wij doen dit door de spullen die we verkopen maar ook door een deel van de winst aan Stichting LIVA te doneren. Zo steun je met je aankoop direct stichting LIVA en kunnen hun, op hun beurt weer het leven van zoveel andere mensen mooier maken.
www.liefsvanlauren.nl

Leave your comments